תפריט סגור

תיקון ניאגרה סמויה

תיקון ניאגרה סמויה מכל סוג במחירים שווים לכל כיס!
הן אסתטיות, מדיחות את המים בשקט ומוסיפות פן חדשני לעיצוב הבית כך שאפשר להבין מדוע התקנת ניאגרות סמויות תופסת תאוצה בשנים האחרונות. מכיוון שהן מוסתרות בקיר, הבעיה היחידה היא התיקון שלהן ולכן חשוב להזמין תיקון ניאגרות סמויות מאינסטלטור מומחה שידע לתקן את התקלות מבלי לשבור את הקיר והרצפות!

תיקון ניאגרה סמויה שירות 24 שעות ביממה

מחיר תיקון ניאגרה סמויה החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס מומחים בתיקון ניאגרות סמויות ונמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות תיקון ניאגרה סמויה מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור מומחה לתיקון ניאגרה סמויה חייגו: 050-830-3889

תיקון ניאגרה סמויה

מהם הגורמים להזמנת תיקון ניאגרות סמויות?

ניאגרות סמויות מכילות מנגנוני הדחת מים אשר מורכבים מכל מיני רכיבים. רוב התקלות נובעות מבחירה במנגנונים זולים והתקנה לא מקצועית אשר גורמים לרכיבים האלו להתבלות מוקדם ולפתח קורוזיה. הבעיה הכי גדולה של ניאגרות סמויות היא נזילה מכיוון שהתקנה לא נכונה של מיכל הדחה עלולה לגרום למים לזלוג ולחלחל בקירות וליצור רטיבות אצלך ואצל השכנים שלך.
כדי לעזור לך להבין מתי הגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור שיספק שירות של תיקון ניאגרה סמויה, נפרט את סוגי התקלות הנפוצות ביותר בניאגרות סמויות:

  • זרימת מים בלתי פוסקת לאסלה
    תקלה זו יכולה לקרות משתי סיבות:
    1) מצוף תקול
    המצוף שולט על כמות המים שנכנסת למיכל ההדחה ולכן כיוונון גבוה מדי של המצוף עלול לגרום למים לזלוג מהניאגרה לאסלה ולבזבז כמויות אדירות של מים לחינם.
    2) גומיות איטום בלויות
    בניאגרה עצמה ישנם חיבורים שונים אשר נאטמים על ידי גומיות. עם הזמן, הגומיות האלו נשחקות והאיטום שלהן נפגש מה שגורם לזליגה של מים לאסלה. במקרה כזה יש צורך בהחלפת הגומיה בניאגרה.
  • הדחת מים לא תקינה
    הורדת את המים באסלה אך היא לא נשטפה היטב? יש לכך שתי סיבות עיקריות:
    1) אבנית על רכיבי האסלה
    המים בישראל מכילים אבנית שמצטברת לאט לאט על הרכיבים השונים באסלה ועלולה לגרום לבלאי של מנגנון ההדחה ולסתימה של חרירי האסלה. בדיקה קצרה של אינסטלטור תוכל להגיד לך האם אפשר לתקן את המפגע או האם יש להחליף את האסלה לאסלה חדשה.
    2) לחצן הדחה תקול
    לחצן ההדחה פועל על לחץ אוויר שלפעמים נפגע כתוצאה משימוש מרובה ולכן יכול מאוד שתיקון קטן של הבוכנה יסדר את התקלה במהירות.

איך מתבצע תיקון ניאגרה סמויה?

בניגוד לכל מה שאמרו לך, תיקון ניאגרות סמויות לא מחייב שבירה של קירות! התיקון מתבצע דרך פתח שירות תקן המותקן על הניאגרה ודרכו האינסטלטור יבצע את התיקון. שוב נדגיש שבכל מה שקשור לתיקון ניאגרות סמויות אנחנו ממליצים על הזמנת אינסטלטור מנוסה ומקצועי מכיוון שהחלקים הנמצאים בניאגרה הסמויה מאוד עדינים וטיפול לא נכון עלול להחמיר את המצב עוד יותר.

כמה עולה תיקון ניאגרות סמויות?

מחיר תיקון ניאגרות סמויות ייקבע סופית רק כשנדע ונבודד את הגורם לתקלה שכידוע יכולה להיות קלה כמו תיקון נזילה או מורכבת כמו החלפת מנגנון הדחה. יש לציין שאנו גובים 350 שקלים עבור שירותי אינסטלציה בתחום תיקון ניאגרות בכללי, גם למותגים השונים יש משקל בהצעת המחיר מכיוון שהרכיבים השונים מתומחרים שונה ממותג למותג. אבל לצד זה אנחנו יכולים להבטיח לך שהאינסטלטורים שלנו מנוסים מאוד בתיקון ניאגרות סמויות כך שהעבודה שלהם תהיה מקצועית, איכותית, מהירה, באחריות וכמובן במחירים אטרקטיביים במיוחד!

סוג השירות

מחיר עבור העבודה

תיקון ניאגרה סמויה מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

תיקון ניאגרה סמויה פלסאון

החל מ – 350 ₪

תיקון ניאגרה סמויה גרואה

החל מ – 350 ₪

תיקון ניאגרה סמויה גבריט

החל מ – 350 ₪

תיקון ניאגרה של schwab

החל מ – 350 ₪

החלפת מנגנון ניאגרה סמויה

החל מ – 350 ₪

תיקון ניאגרה סמויה oli

החל מ – 350 ₪

להזמנת אינסטלטור מומחה לתיקון ניאגרה סמויה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן